Мультидоменні SSL сертифікати для захисту декількох сайтів приватних компаній, фірм і агентств Україна
Логотип Веб Траст департамента адграфикс

SSL сертифікати для захисту різних сайтів бізнес підприємств

GeoTrust
True Business ID OV SAN-2

1 год - 5200 грн.

затраты в сутки на защиту одного сайта: 7.12 грн.

GeoTrust
True Business ID EV SAN-2

1 год - 10960 грн.

затраты в сутки на защиту одного сайта: 15.01 грн.

GeoTrust
True Business ID OV Wildcard

1 год - 12800 грн.

затраты в сутки на защиту одного сайта: 35.07 грн.

Thawte
SSL Web Server OV Wildcard

1 год - 15000 грн.

затраты в сутки на защиту одного сайта: 41.10 грн.

Иконка перехода на показ ССЛ сертификатов для защиты публичного сайта підприємства Показать SSL сертификаты для защиты одного сайта підприємства

Сертифікати електронної комерції OV і EV SSL. Зараз майже все продається в Інтернеті. Один клік і вуаля! Ваша улюблена куртка вже в дорозі. Це надзвичайно зручно і вигідно для всіх залучених сторін. Отже, його сприйняття обов'язково зросте ще більше. Очікується, що найближчим часом обсяг продажів електронної торгівлі досягне позначки в 4 трильйони доларів. Але, як то кажуть, «з великою владою настає велика відповідальність». Це швидке зростання світового ринку електронної комерції також сприє зростанню числа спроб злому і шахрайських дій, що проводяться в Інтернеті. Були випадки злому сайтів електронної комерції, а дані кредитних карт їх клієнтів були продані в Інтернеті. Це небезпечна ситуація, і до неї потрібно ставитися з особливою обережністю.

Атаки кіберзлочинців неминучі. Вони роблять це, проникаючи на сервери сайту і намагаючись вкрасти цінну інформацію, відправлену користувачами. Ось чому сертифікати SSL з розширеною валідацією (EV) користуються довірою п'яти провідних світових веб-сайтів електронної комерції. EV SSL шифрує конфіденційні дані, такі як дані для входу в систему і дані кредитної картки, так що ніяка третя сторона не може їх побачити або змінити.

Наявність SSL-сертифіката, встановленого на веб-сайті, допомагає вселити довіру клієнтів і спонукає їх купувати на вашому сайті. Таким чином, вони в кінцевому підсумку збільшують коефіцієнт конверсії, що призводить до зростання прибутковості компанії.