Вплив SSL-сертифіката на імідж і престиж компанії
Сприйняття сертифіката
в залежності від бренду на прикладі годин ;)
| Бренд СЦ | Ассоціація | Сприйняття |
DigiCert
| Швейцарский годинник![]() |
Не потрібно нічого підкреслювати ;) і так все ясно |
Thawte |
Omega - Відмінний годинник![]() |
Підкреслює статус надійний і точний |
GeoTrust |
Swatch - Хороший годинник![]() |
Надійний і точний |
| Інші Центри Сертифікації | Casio - Чи не погані годинники![]() |
Показують час |
| DV SSL | для підпису сайту: Domain Validation - Показують тільки час ;) |
| EV SSL | для підпису сайту: Extended Validation - Вищий рівень верифікації на сьогодні |
| OV SSL | для підпису сайту: Organization Validation - Верифікація компанії |
| CODE | для підпису програм: Company Verification |
| S'MIME | для підпису пошти: Persone or Company Verification |
| для підпису документів: Persone or Company Verification |
ЦС випускає цифрові сертифікати, які містять відкритий ключ і інформацію про власника. Відповідний закритий ключ не є загальнодоступним, він зберігається в секреті кінцевим користувачем, який згенерував пару ключів. Сертифікат також підтверджує, що відкритий ключ, що міститься в сертифікаті, належить організації, серверу або іншому об'єкту, зазначеному в сертифікаті. Обов'язок Центру сертифікації полягає в перевірці інформації, щоб користувачі і довіряючі сторони могли довіряти інформації в сертифікаті. Центр сертифікації несе відповідальність за слова: «Так, ця організація є тим, ким вона є, і Я, ЦС, підтверджую це». Для цього центри сертифікації використовують різноманітні стандарти і тести. Якщо користувач довіряє ЦС і може перевірити підпис ЦС, він також може припустити, що певний відкритий ключ дійсно належить тому, хто вказаний в сертифікаті.

DigiCert

Thawte
GeoTrust
