Вплив SSL-сертифіката на імідж і престиж компанії
Сприйняття сертифіката
в залежності від бренду на прикладі годин ;)
Бренд СЦ | Ассоціація | Сприйняття |
DigiCert | Швейцарский годинник |
Не потрібно нічого підкреслювати ;) і так все ясно |
Thawte | Omega - Відмінний годинник |
Підкреслює статус надійний і точний |
GeoTrust | Swatch - Хороший годинник |
Надійний і точний |
Інші Центри Сертифікації | Casio - Чи не погані годинники |
Показують час |
DV SSL | для підпису сайту: Domain Validation - Показують тільки час ;) |
EV SSL | для підпису сайту: Extended Validation - Вищий рівень верифікації на сьогодні |
OV SSL | для підпису сайту: Organization Validation - Верифікація компанії |
CODE | для підпису програм: Company Verification |
S'MIME | для підпису пошти: Persone or Company Verification |
для підпису документів: Persone or Company Verification |
ЦС випускає цифрові сертифікати, які містять відкритий ключ і інформацію про власника. Відповідний закритий ключ не є загальнодоступним, він зберігається в секреті кінцевим користувачем, який згенерував пару ключів. Сертифікат також підтверджує, що відкритий ключ, що міститься в сертифікаті, належить організації, серверу або іншому об'єкту, зазначеному в сертифікаті. Обов'язок Центру сертифікації полягає в перевірці інформації, щоб користувачі і довіряючі сторони могли довіряти інформації в сертифікаті. Центр сертифікації несе відповідальність за слова: «Так, ця організація є тим, ким вона є, і Я, ЦС, підтверджую це». Для цього центри сертифікації використовують різноманітні стандарти і тести. Якщо користувач довіряє ЦС і може перевірити підпис ЦС, він також може припустити, що певний відкритий ключ дійсно належить тому, хто вказаний в сертифікаті.