Вплив сертифіката SSL на імідж і престиж компанії Україна
Логотип Веб Траст департамента адграфикс

Іконка переходу на опис впливу наявності SSL сертифікату на ранжирування і позицію в Google

Вплив SSL-сертифіката на імідж і престиж компанії

Сприйняття сертифіката
в залежності від бренду на прикладі годин ;)

Бренд СЦ Ассоціація Сприйняття
DigiCert logo DigiCert
DigiCert logo
Швейцарский годинник
Приклад надійного бренду годинника
Не потрібно нічого підкреслювати ;)
і так все ясно
Thawte logo Thawte Omega - Відмінний годинник
Приклад широко відомого бренду годинника
Підкреслює статус
надійний і точний
GeoTrust logo GeoTrust Swatch - Хороший годинник
Приклад впізнаваного бренду годинника
Надійний і точний
Інші Центри Сертифікації Casio - Чи не погані годинники
Приклад марок годинників
Показують час
DV SSL для підпису сайту: Domain Validation - Показують тільки час ;)
EV SSL для підпису сайту: Extended Validation - Вищий рівень верифікації на сьогодні
OV SSL для підпису сайту: Organization Validation - Верифікація компанії
CODE для підпису програм: Company Verification
S'MIME для підпису пошти: Persone or Company Verification
PDF для підпису документів: Persone or Company Verification

ЦС випускає цифрові сертифікати, які містять відкритий ключ і інформацію про власника. Відповідний закритий ключ не є загальнодоступним, він зберігається в секреті кінцевим користувачем, який згенерував пару ключів. Сертифікат також підтверджує, що відкритий ключ, що міститься в сертифікаті, належить організації, серверу або іншому об'єкту, зазначеному в сертифікаті. Обов'язок Центру сертифікації полягає в перевірці інформації, щоб користувачі і довіряючі сторони могли довіряти інформації в сертифікаті. Центр сертифікації несе відповідальність за слова: «Так, ця організація є тим, ким вона є, і Я, ЦС, підтверджую це». Для цього центри сертифікації використовують різноманітні стандарти і тести. Якщо користувач довіряє ЦС і може перевірити підпис ЦС, він також може припустити, що певний відкритий ключ дійсно належить тому, хто вказаний в сертифікаті.